Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

TA 6 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ


1. Όχι στα ψεύτικα νύχια, όσο καλά κολλημένα κι αν είναι. Πάντα την πιό ακατάλληλη στιγμή σπάνε! Ειδικά μέσα στο νερό! Όσο κοντά στο φυσικό σχήμα και αν σας τα έχουν φτιάξει, δεν παύουν να είναι τριπλάσια σε πάχος από τα κανονικά και να φαίνονται ψεύτικα.

2. Όχι στο ψεύτικο μαλλί. Αυτό το κομμάτι μαλλιών που εξέχει εκεί που τελειώνουν τα κανονικά μαλλιά των κοριτσιών και συνήθως διαφέρει δύο, χρωματικούς τόνους απ’ το σύνολο, δεν φαίνεται αληθινό! Ειδικά όταν βραχεί φαίνεται πιο έντονα, η ένωση με το φυσικό μαλλί, σαν κόμπος!

3. Όχι τακούνια στην άμμο! Ο Θεός δεν μας έκανε όλες 1.90! Αυτό δεν σημαίνει όμως, ότι στην αμμουδιά, πρέπει να βάλουμε 12 πόντους τακούνι και να περπατάμε σαν ξυλοπόδαροι σηκώνοντας άμμο στο πέρασμά μας! Ακόμα και αν ο σύντροφος είναι αρκετούς πόντους ψηλότερος...δεν πειράζει ας είμαστε εμείς πιο κοντές!

4. Όχι στα προκλητικά μαγιό. Σε παραλίες με οικογένειες, κουβαδάκια, μωρά και ηλικιωμένους δεν είναι ωραία, τα μαγιό, που προκαλούν!

5. Όχι στο Μακιγιάζ στην παραλία. Εντάξει, βαφόμαστε όταν πηγαίνουμε για μπάνιο, αλλά με αδιάβροχα καλλυντικά και όσο λιγότερο γίνεται. Απαραίτητη είναι, η αδιάβροχη μάσκαρα, και το αδιάβροχο lip gloss.

6. Όχι, στα στενά ανδρικά μαγιό! Θέλει πολλή προσοχή, διότι σε κάθε όμορφη θέα, τα αποτελέσματα, μάλλον θα σας κάνουν να κοκκινήσετε!
NEWSIT

Δευτέρα 25 Ιουλίου 2011

ΑΠΛΑ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΑ

Η φύση έχει μια λύση για όλα τελικά. Οι παρακάτω δέκα απλές προτάσεις του αμερικανικού περιοδικού REAL SIMPLE, κάνουν την ζωή μας ευκολότερη κάθε μέρα και μας θυμίζουν τις θαυματουργές συνταγές της γιαγιάς που έχει την λύση σε κάθε πρόβλημα. Επίμονοι λεκέδες, θαμπά χρώματα, μαυρισμένα σκεύη και βρώμικος νεροχύτης. Μην ανησυχείτε για όλα υπάρχουν λύσεις και μάλιστα μέσα στο σπίτι μας.
Λευκό ψωμί
Θέλετε να καθαρίσετε την ελαιογραφία που έχετε στον τοίχο του σαλονιού, χωρίς να θαμπώσει το χρώμα. Χρησιμοποιείστε ψίχα λευκού ψωμιού και με απαλές κινήσεις περάστε την επιφάνεια του πίνακα. Η σκόνη και η λιπαρότητα θα εξαφανιστούν, αφήνοντας τον πίνακα καθαρό και τα χρώματα πιο ζωηρά.
Κέτσαπ
Τα τηγάνια σας έχουν μαυρίσει; Υπάρχει λύση! Αφαιρέστε την μαυρίλα από τα χάλκινα και ορειχάλκινα σκεύη της κουζίνας με κέτσαπ. Bάλτε επάνω σε καθαρό πανί κέτσαπ και τρίψτε τηγάνια και κατσαρόλες. Μέσα σε λίγα λεπτά θα επανέλθουν στο αρχικό τους χρώμα. Ξεπλύνετε με ζεστό νερό, σκουπίστε τα αμέσως με μια πετσέτα και έγιναν σαν καινούρια!

Ρύζι
Καθαρίστε το εσωτερικό βάζων και μπουκαλιών με λεπτό λαιμό χρησιμοποιώντας ένα τρόφιμο που υπάρχει σε κάθε σπίτι. Γεμίστε τα τρία τέταρτα με ζεστό νερό και ρίξτε μέσα μια γεμάτη κουταλιά ρύζι (ξερό, όχι μαγειρεμένο). Κλείστε το στόμιο με το χέρι σας και ανακινείστε καλά με δύναμη. Ξεπλύνετε με άφθονο νερό.

Πλιγούρι βρώμης
Το γνωστό μας κουάκερ, μπορεί να γίνει το καλύτερο σκραμπ για τα πολύ βρώμικα χέρια. Αναμείξτε το πλιγούρι βρώμης με λίγο νερό προκειμένου να φτιάξετε μια πηχτή πάστα κι έπειτα τρίψτε τα χέρια σας. Ξεπλύνετε καλά με μπόλικο νερό.

Τσάι
Έχετε σκουριασμένα εργαλεία για το σπίτι, τον κήπο ή το τζάκι; Η λύση είναι το μαύρο τσάι. Βράστε αρκετές δόσεις από μια δυνατή ποικιλία μαύρου τσαγιού και γεμίστε μια λεκάνη. Φροντίστε να χωράει μέσα τα εργαλεία και να τα σκεπάζει. Βυθίστε τα μέσα για λίγες ώρες, κατόπιν σκουπίστε τα με ένα πανί. Προσοχή, φορέστε γάντια γιατί τα χέρια σας θα γεμίσουν λεκέδες.

Γλυκερίνη
Απολαύσατε ένα ρομαντικό δείπνο με αναμμένα κεριά και το επόμενο πρωί εκτός από τα πιάτα στον νεροχύτη, έχουν μείνει και τα λερωμένα κηροπήγια. Αφαιρέστε όσο από το λιωμένο κερί είναι δυνατόν χωρίς να κάνετε γρατσουνιές στο κηροπήγιο. Στην συνέχεια μουσκέψτε ένα πανί σε γλυκερίνη και τρίψτε το μέχρι να φύγει.
Ανθρακούχο νερό
Κάντε τον νεροχύτη σας να λάμψει ξανά! Βρέξτε ένα πανί με ανθρακούχο νερό και περάστε τον ανοξείδωτο νεροχύτη ή όποιο ανοξείδωτο σκεύος έχει χάσει την λάμψη του. Μόλις περάσετε την επιφάνεια, καθαρίστε με ένα στεγνό πανί.
Οξυζενέ
Απολυμάνετε το πληκτρολόγιο του υπολογιστή σας με οξυζενέ. Βουτήξτε σε οξυζενέ μια μπατονέτα για να σαρώσετε τις περιοχές ανάμεσα στα πλήκτρα. Προσέξτε να μην στάζει το οξυζενέ γιατί θα προκαλέσει προβλήματα στην λειτουργία του πληκτρολογίου. Για τον ίδιο λόγο αποφύγετε να χρησιμοποιήσετε πετσέτα.

Οινόπνευμα
Αφαιρέστε μόνιμους λεκέδες από φινιρισμένα ξύλινα πατώματα ή πάγκους κουζίνας με οινόπνευμα. Μην ρίξετε απευθείας οινόπνευμα επάνω στο ξύλο. Εφαρμόστε το επάνω σε ένα κομμάτι βαμβάκι κι έπειτα σκουπίστε προσεκτικά τον λεκέ, χωρίς να ασκείτε μεγάλη πίεση.

Κορνφλάουρ
Πατήσατε γράσα και τα φέρατε μέσα στο σπίτι γεμίζοντας λεκέδες τα χαλιά και τις μοκέτες. Μην ανησυχείτε, την κατάσταση θα σώσει το κορνφλάουρ. Καλύψτε με κορνφλάουρ τους λεκέδες και αφήστε το για 15 - 30 λεπτά. Κατόπιν, σκουπίστε με την ηλεκτρική σκούπα και οι λεκέδες θα έχουν εξαφανιστεί.
ΤΟΒΗΜΑ

Σάββατο 23 Ιουλίου 2011

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΠΥΡΑ ΤΗΝ ΚΑΤ' ΕΞΟΧΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ


Ξανθιά, καστανή ή κόκκινη, δροσερή, απολαυστική και σαγηνευτική, η µπίρα αποτελεί αγαπηµένη καλοκαιρινή συνήθεια σχεδόν όλων των Ελλήνων!

ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΓΑΛΑΝΟΥ

Η µπίρα ή ζύθος είναι ένα αλκοολούχο ποτό που παράγεται κυρίως από κριθάρι, µαγιά, νερό, βύνη και λυκίσκο. Η µπίρα δεν εφευρέθηκε, αλλά ανακαλύφτηκε, όπως αναφέρει ο Tom Standage στο βιβλίο του «H ιστορία του κόσµου σε 6 ποτήρια». Η ανακάλυψή της ήταν αναπόφευκτη από τη στιγµή που άρχισε η συλλογή των αγρωστωδών (άγριων προγόνων των σύγχρονων δηµητριακών) µετά το τέλος των παγετώνων, γύρω στο 10.000 π.Χ., στην περιοχή που είναι γνωστή ως Εύφορη Κοιλάδα. Το πότε παρασκευάστηκε η πρώτη µπίρα παραµένει άγνωστο, αλλά αναφορές δείχνουν ότι είχε διαδοθεί ευρέως στην Εγγύς Ανατολή µέχρι το 4000 π.Χ. Η µπίρα της Μεσοποταµίας, άλλοτε αινιγµατικά θολή, άλλοτε γοητευτικά ξανθιά, χρησιµοποιήθηκε -όπως και τα περισσότερα αλκοολούχα ποτά- ως φάρµακο, ως γέφυρα για κοινωνικές σχέσεις αλλά και ως συναλλαγµατικό µέσο.

Σήµερα, πρωταθλητές στην κατανάλωση µπίρας είναι οι Τσέχοι και οι Γερµανοί. Η παγκόσµια παραγωγή µπίρας ξεπερνά τα 1,2 δισεκατοµµύρια εκατόλιτρα, τη στιγµή που το κρασί ξεπερνά µόλις τα 0,2 δισεκατοµµύρια. Στη χώρα µας, η κατά κεφαλήν κατανάλωση µπίρας φτάνει τα 40 εκατόλιτρα, όταν ο ευρωπαϊκός µέσος όρος κυµαίνεται στο διπλάσιο.

Η περίοδος του καλοκαιριού είναι πολύ σηµαντική, όσον αφορά τον ανταγωνισµό στην ελληνική αγορά µπίρας. Σε αντίθεση µε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, στην Ελλάδα η µπίρα αποτελεί εποχικό προϊόν, αφού το 60%-70% περίπου της συνολικής κατανάλωσής της γίνεται στο πεντάµηνο Μάιος - Σεπτέµβριος.

info

Πολύ σηµαντικό για την απόλαυση της µπίρας είναι το ποτήρι στο οποίο θα τη σερβίρετε και το οποίο διαφοροποιείται ανάλογα µε τον τύπο του ζύθου.

Βασικές κατηγορίες µπίρας

Lager: Σ’ αυτήν την κατηγορία ανήκουν οι περισσότερες µπίρες. Κατά βάση το χρώµα τους είναι ξανθό, αλλά συναντάµε και σκούρες ή κόκκινες.

Ale: Αυτό το είδος µπίρας υφίσταται ζύµωση σε σχετικά υψηλές θερµοκρασίες (15-23°C), ενώ η µεταζύµωση διαρκεί λίγο. Κύριο χαρακτηριστικό της είναι το φρουτώδες άρωµα και η γεύση καραµέλας, µπαχαρικών, κακάο και καφέ.

Βασικές υποκατηγορίες µπίρας

• Trappiste: Μοναστηριακές µπίρες µε «προέλευση», αφού µόνο έξι µοναστήρια στον κόσµο έχουν δικαίωµα να χρησιµοποιούν το συγκεκριµένο όρο.

• Abbey: ∆εν παράγονται σε κάποιο µοναστήρι, αλλά ζυθοποιούνται όπως οι trappiste ή µε βάση κάποια συνταγή µοναστηριού, το οποίο όµως πλέον δεν παράγει µπίρα.

• Stout: Προέρχονται από τις Porter και αποτελούν το εθνικό ποτό των Ιρλανδών. Έχουν αρκετό οινόπνευµα, είναι πικρές µε υπόγλυκη γεύση κι έχουν σχεδόν κρεµώδη αφρό και υφή.

• Pilsner: Πρόκειται για έναν ιδιαίτερο τύπο lager, µε λίγο πιο πικρή και ξερή γεύση από τις συνηθισµένες και λίγο πιο σκούρο ξανθό χρώµα. Είναι πιο διαδεδοµένη στην κεντρική και βόρεια Ευρώπη κι ελάχιστα γνωστή στη χώρα µας, αν και τα τελευταία χρόνια κερδίζει θέση στις προτιµήσεις των Ελλήνων.

• Weisse: Υψηλής ζύµωσης µπίρες µε βάση το σιτάρι (40%-70%). Η µαγιά τους αποτελείται από επιλεγµένα στελέχη ζυµών. Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε διοξείδιο του άνθρακα.

Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

Ασφαλιστικές ορολογίες για να ξέρετε τι ασφαλίζεται και πώς ασφαλίζεστε !


Πολλοί έχετε από μια απλή ασφάλιση αυτοκινήτου και αρκετοί ασφάλιση ζωής , υγείας , συνταξιοδοτικό η επενδυτικό ασφαλιστικό πρόγραμμα, ασφάλιση κατοικίας , ασφάλιση δανείου , ασφάλιση επιχείρησης , αντικειμένων κλπ.

Οι πιο κάτω ορολογίες θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε όρους που περιέχονται είτε στα ασφαλιστικά σας συμβόλαια, είτε σας έχουν αναφερθεί κατά την διάρκεια ενημέρωσης από τον ασφαλιστή σας ή την ασφαλιστική σας εταιρία .
Επίσης θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε καλύτερα τις ιδιότητες, τους ρόλους και την θέση των ατόμων που διαμεσολαβούν στο χώρο της ιδιωτικής ασφάλισης
1. Αντασφάλιση
Αντασφάλιση είναι η ασφάλιση από τρίτο της ασφαλιστικής κάλυψης που προσέφερε ο ασφαλιστής ή πιο απλά η ασφάλιση μέρους του κινδύνου που ανέλαβε ένας ασφαλιστής από έναν άλλο εξειδικευμένο ασφαλιστή που ονομάζεται αντασφαλιστής. Με απλά λόγια, η αντασφάλιση είναι η ασφάλιση της ασφάλισης.

2. Αντικείμενο της Ασφάλισης
Αντικείμενο της Ασφάλισης μπορεί να είναι οποιαδήποτε περιουσία ουσιαστικής αξίας ή οποιοδήποτε γεγονός που, όταν συμβεί, θα προκαλέσει την απώλεια ενός νομικού δικαιώματος ή τη δημιουργία νομικής ευθύνης.

3. Απαλλαγή
Απαλλαγή, είναι το συμφωνηθέν αφαιρετέο ποσό, από την αποζημίωση που καταβάλει ο ασφαλιστής και επιβαρύνει τον ασφαλιζόμενο. Μερικές φορές συμφωνείται, με όρο του ασφαλιστηρίου, ο ασφαλιστής να απαλλάσσεται από το να καταβάλει ένα μέρος των ζημιών, κάθε φορά που καλείται να αποζημιώσει, επιβαρύνοντας με το ποσό αυτό τον δικαιούχο. Έτσι, ζητείται από τον λήπτη της ασφάλισης, να αναλάβει ένα μέρος ευθύνης του κινδύνου για λογαριασμό του.

4. Αποζημίωση
Αποζημίωση είναι μια ασφαλιστική αρχή που επιδιώκει να τοποθετήσει τον ασφαλισμένο μετά από μια ζημιά στην ίδια θέση, όσο είναι δυνατόν, που κατείχε πριν τη ζημιά. Δεν εφαρμόζεται στις Ασφαλίσεις Ζωής και κατά γενικό κανόνα στις Ασφαλίσεις Προσωπικών Ατυχημάτων. Αποζημίωση είναι επίσης η έκταση της ευθύνης του ασφαλιστή ή του αντασφαλιστή για μια ζημιά.

5. Ασφάλιση
Ασφάλιση είναι ένα κοινό ταμείο στο οποίο συνεισφέρουν οι πολλοί, για να καλύψουν τους ίδιους από μια τυχαία και μη αναμενόμενη ζημιά ( ή/ και γενικότερα από οποιαδήποτε ζημιά έχει προσυμφωνηθεί)

6. Ασφάλιση Ποσοστού
Ασφάλιση ποσοστού είναι η ασφάλιση που συμφωνείται από την αρχή, κατά τη σύναψη της σύμβασης, να αντιστοιχεί σε ποσοστό της ασφαλιστικής αξίας του πράγματος.
Εξυπακούεται πως σε περίπτωση επέλευσης του κινδύνου, η αποζημίωση θα είναι αντίστοιχο ποσοστό στο ύψος της ζημιάς. Είναι δυνατόν ασφαλιστής να ασφαλίσει π.χ. το 50% της αξίας ενός πράγματος. Έτσι σε περίπτωση επέλευσης του κινδύνου, θα αποζημιώσει το 50% της ζημιάς. Λειτουργεί, δηλαδή ο αναλογικός κανόνας.
Σε περίπτωση που το 100% της αξίας του πράγματος είναι μικρότερο από το ποσό που προκύπτει, από την αναγωγή του ποσού της ασφαλιζόμενης αξίας στο 100%, τότε η αποζημίωση υπολογίζεται αναλογικά με το ποσοστό ασφάλισης, επί της πραγματικής αξίας του πράγματος.

7. Ασφάλιση σε πρώτο κίνδυνο
Ασφάλιση σε πρώτο κίνδυνο, είναι η ασφαλιστική πρακτική που καλύπτει μόνο μέχρι ενός ανώτατου ορίου πιθανή ζημιά, παραβλέποντας τη συνολική αξία του ασφαλιζομένου πράγματος, που μπορεί να είναι πολύ μεγαλύτερη και σε περίπτωση ζημιάς, δεν ισχύει ο αναλογικός όρος της υπασφάλισης. Σκοπός αυτής της μορφής ασφάλισης, είναι να καλύψει το μέγιστο ποσό ζημίας που μπορεί να προκληθεί και όχι το σύνολο της ασφαλιστικής αξίας.

8. Ασφαλισμένος
Στις περιπτώσεις ασφαλίσεων ζωής, «Ασφαλισμένος» είναι το πρόσωπο του οποίου η ζωή ασφαλίζεται. Στην έννοια του ασφαλισμένου περιλαμβάνονται και τα προστατευόμενα μέλη τα οποία είναι ο/η σύζυγος και τα ανύπανδρα τέκνα του κυρίως ασφαλισμένου που είναι δυνατόν να ασφαλιστούν σε ορισμένες συμπληρωματικές καλύψεις που προσφέρονται από συγκεκριμένα ασφαλιστικά προϊόντα.
Στις περιπτώσεις γενικών ασφαλίσεων όμως, όταν χρησιμοποιούμε τον όρο «Ασφαλισμένος» εννοούμε το πρόσωπο (φυσικό ή νομικό) του οποίου τα πράγματα (περιουσία) ή τα συμφέροντα ασφαλίζονται.
Και στις δύο περιπτώσεις ασφαλισμένος και λήπτης της ασφάλισης μπορεί να είναι είτε το ίδιο πρόσωπο είτε διαφορετικά πρόσωπα.

9. Ασφαλιστήριο
Το ασφαλιστήριο είναι ένα ιδιωτικό έγγραφο συμφωνητικό, το οποίο εκδίδεται από τον ασφαλιστή (αλλιώς είναι ανίσχυρο), ως οφείλει, υποχρεωτικά και αποδεικνύει την ασφαλιστική σύμβαση. Το έγγραφο αυτό έχει αποδεικτικό και όχι συστατικό χαρακτήρα. Αν δεν υπάρχει ασφαλιστήριο, το περιεχόμενο της ασφαλιστικής σύμβασης μπορεί να αποδειχθεί μόνο με όρκο ή με ομολογία.

10. Ασφαλιστής
Η λέξη «Ασφαλιστής» δηλώνει την Ασφαλιστική Επιχείρηση, η οποία πρέπει να είναι μεγάλης κεφαλαιουχικής βάσης και υψηλής φερεγγυότητας και η οποία αναλαμβάνει την υποχρέωση να καταβάλει το ασφάλισμα στον Δικαιούχο σε περίπτωση που συμβεί ο καλυπτόμενος κίνδυνος.
Βάση του Ν. 400/70, όπως αυτός τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε μεταγενέστερα και ισχύει σήμερα, υπάρχουν δύο κατηγορίες ασφαλιστικών επιχειρήσεων και είναι :
• Ασφαλιστικές Επιχειρήσεις Ζημιών, που ασκούν ασφαλίσεις κατά Ζημιών,
• Ασφαλιστικές Επιχειρήσεις Ζωής, που ασκούν ασφαλίσεις Ζωής.
Ο όρος «Ασφαλιστές», όμως χρησιμοποιείται καταχρηστικά και για όλους εκείνους τους ανθρώπους που διαμεσολαβούν για να πραγματοποιηθεί η Ασφαλιστική σύμβαση. Δηλαδή τους διαμεσολαβούντες στην πώληση ασφαλιστηρίων αλλά και τους υπόλοιπους εργαζόμενους σε μια Ασφαλιστική Εταιρία.

11. Ασφαλιστική Αξία
Στην ασφαλιστική σύμβαση, ασφαλιστική αξία ονομάζεται η αντικειμενική, πραγματική αξία, ενός πραγματικού αντικειμένου, μια δεδομένη «στιγμή». Εξ’ ορισμού, η ασφαλιστική αξία αφορά μόνο σε ασφαλίσεις ζημιών πραγμάτων, που υπάρχει η δυνατότητα αντικειμενικού προσδιορισμού της αξίας τους σε χρήμα, προς αντικατάσταση.
Σε μια σύμβαση, η ασφαλιστική αξία επιδέχεται αυξομειώσεις σε δεδομένες «στιγμές», λόγω παλαιότητας, υποτίμησης ή διαφοροποίησης.

12. Ασφαλιστικό Ποσό
Ασφαλιστικό ποσό ή ασφαλιζόμενο κεφαλαίο, είναι το ανώτατο όριο ευθύνης του ασφαλιστή, το οποίο συνομολογείται μεταξύ ασφαλιστή και λήπτη της ασφάλισης ή ασφαλιζομένου, αναγράφεται στην ασφαλιστική σύμβαση και επ’ αυτού υπολογίζονται τα ασφάλιστρα.
Ασφαλιστική αξία ή ασφαλιστικό συμφέρον και ασφαλιστικό ποσό, πρέπει να είναι ένα και το αυτό, για να είναι πλήρης η ασφαλιστική κάλυψη.

13. Ασφαλιστικό Συμφέρον
Ασφαλιστικό συμφέρον είναι η οικονομικής φύσης σχέση προσώπου προς αγαθό. Συχνά, όχι όμως πάντα, η σχέση αυτή είναι νομική σχέση (π.χ. κυριότητα). Μπορεί όμως η σχέση αυτή να μην είναι ευθέως νομική, αλλά να απορρέει από επικαρπία ή άλλο έννομο συμφέρον (π.χ. από χρήση ενοικιαζόμενου καταστήματος). Ασφάλιση συμφερόντων αντιθέτων προς τα χρηστά ήθη ή παράνομη δραστηριότητα όπως π.χ. ασφάλιση ναρκωτικών, προϊόντων λαθρεμπορίας κ.α. είναι άκυρη.

14. Ασφαλιστικός Κίνδυνος
Ο όρος ασφαλιστικός κίνδυνος χρησιμοποιείται με 3 διαφορετικές έννοιες:
α)Το αντικείμενο της ασφάλισης, δηλαδή το διαμέρισμα που ασφαλίζουμε, το μηχάνημα, το σκάφος αναψυχής, το άτομο, κ.ό.κ.
β) Η αβεβαιότητα ή την πιθανότητα του ζημιογόνου γεγονότος και των διαστάσεων ζημίας, που μπορεί να προκληθούν.
γ) Το ζημιογόνο γεγονός, έναντι του οποίου γίνεται η ασφάλιση.

15. Ασφαλιστικός Πράκτορας
Ασφαλιστικός πράκτορας είναι το φυσικό ή νομικό πρόσωπο που έχει ως αποκλειστικό έργο την ανάληψη με σύμβαση, έναντι προμήθειας, ασφαλιστικών εργασιών στο όνομα και για λογαριασμό μιας ή περισσότερων ασφαλιστικών επιχειρήσεων. Ο ασφαλιστικός πράκτορας παρουσιάζει, προτείνει, προπαρασκευάζει, προσυπογράφει ή συνάπτει ο ίδιος ή διαμέσου άλλων διαμεσολαβούντων για λογαριασμό μιας ή περισσότερων ασφαλιστικών επιχειρήσεων ασφαλιστικές συμβάσεις. Επίσης παρέχει στον ασφαλισμένο κάθε αναγκαία συνδρομή κατά τη διάρκεια της ασφαλιστικής σύμβασης και ιδιαίτερα μετά την επέλευση ασφαλιστικής περίπτωσης.
Με την πρακτοριακή σύμβαση μπορεί να περιορίζεται το δικαίωμα του ασφαλιστικού πράκτορα να συνάπτει σύμβαση πρακτόρευσης και με άλλες ασφαλιστικές επιχειρήσεις.

16. Ασφαλιστικός Σύμβουλος
Ασφαλιστικός σύμβουλος είναι το φυσικό ή νομικό πρόσωπο, το οποίο μελετά την αγορά, παρουσιάζει και προτείνει λύσεις ασφαλιστικής κάλυψης των αναγκών των πελατών με ασφαλιστικές συμβάσεις για λογαριασμό των ασφαλιστικών επιχειρήσεων ή ασφαλιστικών πρακτόρων ή μεσιτών ή συντονιστών ασφαλιστικών συμβούλων για την πρόσκτηση εργασιών. Η σχέση που συνδέει τον ασφαλιστικό σύμβουλο με τους ως άνω είναι σύμβαση έργου. Ο ασφαλιστικός σύμβουλος δεν έχει δικαίωμα υπογραφής ασφαλιστηρίων ούτε εκπροσώπησης ασφαλιστικής επιχείρησης ή ασφαλιστικού πράκτορα ή μεσίτη. Κάθε αντίθετη συμφωνία είναι άκυρη.

17. Ασφαλιστικός Υπάλληλος
Υπάλληλος ασφαλιστικών επιχειρήσεων ή επιχειρήσεων ασφαλιστικής πρακτόρευσης ή εταιριών μεσιτείας ασφαλίσεων μπορούν να ασκούν διαμεσολάβηση στη σύναψη ασφαλίσεων για λογαριασμό των επιχειρήσεων στις οποίες εργάζονται ή άλλων συνδεδεμένων με αυτές, μετά από έγκριση του εργοδότη τους.
Η σχέση του ασφαλιστικού υπαλλήλου με τις προαναφερόμενες επιχειρήσεις, για λογαριασμό των οποίων διαμεσολαβεί κατά τα ανωτέρω, είναι σύμβαση έργου και ανεξάρτητη από τη σύμβαση εργασίας.

18. Διαδοχική Ασφάλιση
Στις συμβάσεις ασφαλίσεων ζημιών, υπάρχει το ενδεχόμενο να διαδεχθεί τον ασφαλισμένο ή τον λήπτη της ασφάλισης άλλος ασφαλισμένος ή λήπτης ασφάλισης. Αυτό μπορεί να συμβεί π.χ. λόγω μεταβίβασης του ασφαλισμένου πράγματος, π.χ. πώληση αυτοκινήτου ή πώληση καταστήματος κ.ο.κ. Σε μια τέτοια περίπτωση μέσα στις επόμενες 30 ημέρες το αργότερο, από την ημέρα που θα περιέλθει σε γνώση του η διαδοχή, ο ασφαλιστής δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση.

19. Δικαιούχος
Δικαιούχος είναι το πρόσωπο ή τα πρόσωπα που έχουν καθοριστεί να εισπράξουν ασφαλισμένα ποσά, σε περίπτωση που πραγματοποιηθεί ο ασφαλιστικός κίνδυνος. Αλλαγή δικαιούχου στη διάρκεια ασφάλισης μπορεί να γίνει μετά από γραπτό αίτημα του συμβαλλομένου το οποίο προσυπογράφει και ο ασφαλισμένος. Ο Δικαιούχος μπορεί να είναι φυσικό ή νομικό πρόσωπο.

20. Επασφάλιστρο
Επασφάλιστρο είναι το επιπλέον ασφάλιστρο που πληρώνει ο ασφαλισμένος, είτε λόγω επαγγέλματος, είτε λόγω υγείας. Τα επαγγελματικά επασφάλιστρα καθορίζονται σύμφωνα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά ορισμένων επαγγελμάτων, ενώ τα επασφάλιστρα υγείας καθορίζονται με βάση τα προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζει ο ασφαλισμένος.

21. Λήπτης της Ασφάλισης
Συμβαλλόμενος ή λήπτης της ασφάλισης είναι το φυσικό ή νομικό πρόσωπο που συνάπτει την ασφάλιση με την εταιρεία. Ο Συμβαλλόμενος μπορεί να είναι διαφορετικό πρόσωπο από τον ασφαλισμένο, αρκεί να υπάρχει μεταξύ τους συγγενική, επαγγελματική ή άλλη σχέση που να δικαιολογεί το ασφαλιστικό ενδιαφέρον του Συμβαλλομένου για το συγκεκριμένο πρόσωπο.

22. Μεσίτης Ασφαλίσεων
Μεσίτης ασφαλίσεων είναι το πρόσωπο, το οποίο έχει ως αποκλειστικό έργο, κατ’ εντολή του ασφαλιζομένου, χωρίς να δεσμεύεται ως προς την επιλογή της ασφαλιστικής ή αντασφαλιστικής επιχείρησης, έναντι προμήθειας που καταβάλλεται από τις ασφαλιστικές ή αντασφαλιστικές επιχειρήσεις, να φέρει σε επαφή ασφαλιζόμενους ή αντασφαλισμένους και ασφαλιστικές ή αντασφαλιστικές επιχειρήσεις, να προβαίνει σε όλες τις αναγκαίες προπαρασκευαστικές εργασίες για τη σύναψη ασφαλιστικών ή αντασφαλιστικών συμβάσεων, να λαμβάνει την αποδοχή από την ασφαλιστική ή αντασφαλιστική επιχείρηση και την έγκριση του ασφαλιζόμενου ή αντασφαλιζόμενου και να βοηθά κατά τη διαχείριση και την εκτέλεσή τους, ιδίως σε περίπτωση επέλευσης του κινδύνου.

23. Συνασφάλιση – Πολλαπλή Ασφάλιση
Συνασφάλιση είναι, η ασφάλιση ενός ασφαλισμένου πράγματος κατά του ίδιου κινδύνου, σε δύο ή περισσότερους ασφαλιστές. Οι ασφαλίσεις αυτές είναι ισχυρές μέχρι την έκταση της ζημιάς, ή αναλογικά για τον κάθε ασφαλιστή, μέχρι το ποσό της σύμβασής του. Ο λήπτης της ασφάλισης ή ο ασφαλισμένος, οφείλουν να γνωστοποιούν σε κάθε ασφαλιστή που συνασφαλίζει, την ύπαρξη και των άλλων ασφαλιστικών συμβάσεων. Ο νόμος προβλέπει ότι στην συνασφάλιση μπορεί να υπάρχει ή και να μην υπάρχει συνεννόηση μεταξύ των συνασφαλιστών. Σε περίπτωση όμως που παραλείψει ο λήπτης ασφάλισης ή ασφαλιζόμενος να γνωστοποιήσει με δόλο την ύπαρξη συνασφάλισης στους συνασφαλιστές, τότε η ασφάλιση είναι ανίσχυρη.

24. Συντονιστής Ασφαλιστικών Συμβούλων
Συντονιστής ασφαλιστικών συμβούλων είναι το φυσικό ή νομικό πρόσωπο το οποίο για λογαριασμό μιας ασφαλιστικής επιχείρησης ζωής ή και μιας μόνο ασφαλιστικής επιχείρησης ασφαλίσεων κατά ζημιών, έναντι προμήθειας διαμεσολαβεί στη σύναψη ασφαλιστικών συμβάσεων διαμέσου ομάδας ασφαλιστικών συμβούλων, τους οποίους επιλέγει, εκπαιδεύει και εποπτεύει.

25. Υπασφάλιση
Υπασφάλιση υπάρχει, όταν το καλυπτόμενο ασφαλιστικό ποσό ή ασφαλιζόμενο κεφάλαιο είναι μικρότερο από την ασφαλιστική αξία του πράγματος. Έτσι, σε περίπτωση επέλευσης του κινδύνου, ισχύει ο αναλογικός όρος. Στην υπασφάλιση, σε περίπτωση επέλευσης του κινδύνου, η αποζημίωση είναι ανάλογη με τη σχέση της ασφαλιστικής αξίας και του ασφαλιστικού ποσού-ασφαλιζόμενου κεφαλαίου.

26. Υπερασφάλιση
Υπερασφάλιση υπάρχει, όταν το καλυπτόμενο ασφαλιστικό ποσό ή ασφαλιζόμενο κεφάλαιο, είναι μεγαλύτερο από την ασφαλιστική αξία του πράγματος. Αυτό μπορεί να οφείλεται, είτε σε ακούσια υπερτίμηση της ασφαλιστικής αξίας του πράγματος, είτε σε εκούσια δόλια πρόθεση του λήπτη της ασφάλισης-ασφαλισμένου. Ανεξάρτητα του αν συμβαίνει το ένα ή το άλλο και τους λόγους στους οποίους οφείλεται, αντίκειται τόσο στην ασφαλιστική αρχή διαχείρισης κινδύνου, όσο και στην υφιστάμενη νομοθεσία.
Πηγή http://www.insurance4you.gr

ΓΛΥΚΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ- ΡΥΖΟΓΑΛΟ ΜΕ ΣΟΚΟΛΑΤΑ

http://www.chocosplash.gr/small/41.jpg

Υλικά Δημιουργίας

1,5 λίτρο φρέσκο γάλα

1 κούπα ρύζι γλασέ

½ κούπα ζάχαρη

1 βανίλια

1κουταλιά κορν φλάουερ

2 κουταλιές βούτυρο

200γρ κουβερτούρα

Καλλιτεχνική Διαδικασία

Πλένουμε το ρύζι και το βάζουμε να βράσει με μια κούπα νερό.
Μόλις απορροφήσει όλο το νερό προσθέτουμε το γάλα, τη ζάχαρη, το κορν φλάουερ και τη βανίλια και τα αφήνουμε να βράσουν σε σιγανή φωτιά ανακατεύοντας συχνά.
Όταν βράσει το ρύζι και πήξει το μίγμα αποσύρουμε από τη φωτιά και ρίχνουμε την κουβερτούρα σε κομμάτια και το βούτυρο. Μοιράζουμε το ρυζόγαλο σε μπολ και τα αφήνουμε για μερικές ώρες στο ψυγείο να κρυώσουν.



Σάββατο 9 Ιουλίου 2011

ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΤΑΤΟΟ ΛΑΝΣΑΡΕΙ Η BEYONCE

Η BEYONCE ΛΑΝΣΑΡΕΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΜΟΔΑ ΜΕ ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΤΑΤΟΥΑΖ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥ ΜΟΔΑΣ HOUSE OF DEREON ( ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ Η ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΤΗΣ ) KAI THN ETAIREIA KALLYNTIKVN ΤΕΜPTU.

TA ΤΑΤΟΟΟ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΕΙΔΙΚΗ ΑΛΥΣΔΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΤΙΜΗ ΑΠΟ 17 ΕΥΤΡΩ ΜΕΧΡΙ 34 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΣΕΙΡΑ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ .ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΚΙΛΑ ΑΠΟ ΠΙΣΤΟΛΑ ΜΕΧΡΙ ΑΡΧΝΕΣ ΜΕ ΙΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΛΛΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΡΟΚ

Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

ΤΩΡΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΝΑ ΝΟΙΚΙΑΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΟΥΜΕ?

Συμβουλές για ενοικίαση αυτοκινήτων

1. Πριν την ενοικίαση του αυτοκινήτου, ερευνούμε τις προσφορές των εταιριών, διαβάζουμε τους όρους, συγκρίνουμε τιμές και λοιπές χρεώσεις καθώς και όρους ασφάλισης.

2. Κάνουμε την κράτηση, νωρίτερα, αν είναι δυνατόν, πριν την άφιξή μας, στον τόπο προορισμού μας. Μπορεί να επιτύχουμε πιο ανταγωνιστικές τιμές.

3. Αν κάνουμε κράτηση, μέσω διαδικτύου, τυπώνουμε και κρατάμε αντίγραφο της κράτησης, για να το συγκρίνουμε, με τη σύμβαση, που θα υπογράψουμε, στο γραφείο ενοικίασης.

4. Ζητάμε τη σύμβαση, στην ελληνική γλώσσα. Όταν η ενοικίαση γίνεται, στην Ελλάδα η σύμβαση πρέπει να είναι, στα ελληνικά. Αν η ενοικίαση γίνεται, σε άλλη χώρα, ζητάμε αντίγραφο της σύμβασης, στα αγγλικά ή σε κάποια άλλη γλώσσα, που γνωρίζουμε.

5. Διαβάζουμε τη σύμβαση, προσεκτικά και ζητάμε επεξηγήσεις, για τα σημεία της σύμβασης, που δεν κατανοούμε. Κρατάμε αντίγραφο της σύμβασης.

6. Ελέγχουμε, προσεκτικά, τις ημερήσιες τιμές ενοικίασης, τα είδη και τις τιμές της ασφάλειας. Η εταιρία είναι υποχρεωμένη να μας διαθέσει το όχημα, που συμφωνήσαμε, στην προκαθορισμένη τιμή και με τους συμφωνημένους όρους.

7. Δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή, στο τμήμα της σύμβασης, που αφορά την κάλυψη της ασφάλειας. Ζητάμε λεπτομερείς εξηγήσεις, για να γνωρίζουμε τι καλύπτει η ασφάλεια του οχήματος, που θα συμφωνήσουμε, με την εταιρία (π.χ. καλύψεις σε περίπτωση ατυχήματος, φθορές).

8. Ζητάμε πληροφορίες, για τις επιπλέον χρεώσεις, όπως φόροι, χρεώσεις, λόγω αλλαγής τόπου παράδοσης ή παραλαβής αυτοκινήτου, παιδικά καθίσματα, δεύτερος οδηγός, υπέρβαση του επιτρεπόμενου ορίου χιλιομέτρων, νέος οδηγός κ.λ.π. Πρέπει να έχουμε πάντα υπόψη μας, ότι κάθε μεταβολή της σύμβασης συνεπάγεται την πληρωμή κάποιου συμπληρωματικού ποσού.

9. Αν σκοπεύουμε να ταξιδέψουμε, εκτός της χώρας, στην οποία νοικιάσαμε το όχημα, επιβεβαιώνουμε ότι η σύμβασή μας το επιτρέπει. Ελέγχουμε αν η πολιτική ασφάλισης περιλαμβάνει τη χώρα, την οποία θα επισκεφθούμε.

10. Διαγράφουμε τυχόν κενά, στη σύμβαση, για να μη συμπληρωθούν, αργότερα.

11. Ζητάμε πληροφορίες, για την πολιτική της εταιρίας, ως προς τα καύσιμα. Οι χρεώσεις διαφέρουν, ανάλογα με τη σύμβαση. Ενημερωνόμαστε, αν υποχρεούμαστε να επιτρέψουμε το αυτοκίνητο, με γεμάτο το ντεπόζιτο της βενζίνης και ρωτάμε την τιμή, ανά λίτρο, που θα χρεωθούμε, σε περίπτωση, που το όχημα δεν επιστραφεί, με γεμάτο ντεπόζιτο.

12. Αν πληρώσουμε, τοις μετρητοίς, ζητάμε και κρατάμε την απόδειξη.

13. Αν μας ζητηθεί να υπογράψουμε λευκό απόκομμα χρέωσης της πιστωτικής μας κάρτας, ως εγγύηση πληρωμής, ζητάμε από την εταιρία, μετά την παράδοση του οχήματος, να μας το επιστρέψει και το σκίζουμε, αμέσως, εκτός αν το ποσό, που αναγράφεται, αντιστοιχεί, στην τιμή ενοικίασης και τις πρόσθετες χρεώσεις, που έχουν συμφωνηθεί, με την εταιρία.

14. Ρωτάμε τι καλύπτει η ονομαζόμενη "προκαταβολή" (πρόσθετη ασφάλεια) ή η εγγύηση και κρατάμε αντίγραφο της πληρωμής της. Η προκαταβολή είναι το μέγιστο ποσό, που θα πρέπει να πληρώσουμε, σε περίπτωση ατυχήματος, φθορών ή ζημιών, που υποστεί το όχημα, κατά τη διάρκεια της ενοικίασης, το ποσό, δηλαδή, που κρατείται, από την εταιρία, για την κάλυψη των δαπανών, που μπορεί να προκύψουν. Αν το κόστος των επισκευών υπερβαίνει το ποσό αυτό, τότε η εταιρία έχει υποχρέωση να πληρώσει τη διαφορά.

15. Επιθεωρούμε το όχημα, με ένα υπάλληλο της εταιρίας, κατά την παραλαβή και προσδιορίζουμε, στη σύμβαση, τυχόν φθορές, που εντοπίσαμε. Αν θέλουμε, μπορούμε να μαγνητοσκοπήσουμε ή να φωτογραφήσουμε τις φθορές. Ελέγχουμε, προσεκτικά, το ταμπλό οργάνων του αυτοκινήτου, τα φώτα και την ταπετσαρία.

16. Δεν οδηγούμε, σε δρόμους, όπου υπάρχει κίνδυνος, για το όχημα, καθώς, σε περίπτωση ατυχήματος, το κόστος των επισκευών δε θα καλυφθεί, από την ασφάλεια, που έχουμε συμφωνήσει, με την εταιρία.

17. Σε περίπτωση ατυχήματος, καλό είναι να επισκεφθούμε ένα συνεργείο, για να ζητήσουμε μια εκτίμηση, για το κόστος των επισκευών. Δεν επισκευάζουμε, όμως, το όχημα.

18. Ενημερωνόμαστε, για τα ωράριο λειτουργίας του γραφείου ενοικίασης και φροντίζουμε να επιστρέψουμε το όχημα, εντός των ωρών λειτουργίας, καθώς θα είμαστε υπεύθυνοι, για οποιεσδήποτε φθορές προκληθούν, στο όχημα, εάν το επιστρέψουμε, ενώ το γραφείο είναι κλειστό.

19. Πρέπει να έχουμε αρκετό χρόνο, στη διάθεσή μας, ώστε να επιστρέψουμε το όχημα, εγκαίρως. Ζητούμε, από υπάλληλο της εταιρίας, να ελέγξει το όχημα και να επιβεβαιώσει, εγγράφως, ότι δεν υπάρχουν φθορές, ώστε να αποφύγουμε την πιθανότητα να θεωρηθούμε υπεύθυνοι, για οποιαδήποτε φθορά, την οποία δεν έχουμε προκαλέσει εμείς.

20. Εάν θέλουμε να επιστρέψουμε το όχημα, αργότερα, από τη συμφωνημένη ημερομηνία, ενημερώνουμε την εταιρία και ζητάμε πληροφορίες, για τις επιπλέον χρεώσεις, εφόσον φυσικά, η εταιρία συμφωνήσει. Εάν επιστρέψουμε το όχημα νωρίτερα, δε δικαιούμαστε μείωση τιμής, αλλά η εταιρία δεν έχει το δικαίωμα να μας χρεώσει, επιπλέον.

OTAN O ARMANI ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΚΕΪΣΕΣ


http://www.ansa.it/webimages/large/2011/7/5/697259641813d1f91b73346fa1bdfbba.jpg